Кошик
13 відгуків
+380 (99) 444-23-00
Technotec
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Строки повернення та обміну: Клієнт має можливість повернути або обміняти товар протягом 14 днів після його отримання. Повернення товару належної якості можливе протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, за рахунок покупця, згідно із Законом "Про захист прав споживачів". Клієнт може здійснити повернення товару належної якості проінформувавши про це за номером +380 (99) 444-23-00 та повідомивши про бажання повернути через невідповідність очікуванням. Товар для повернення має бути належної якості, а саме: - відсутність слідів використання (подряпин, сколів, потертостей, плям тощо); - збережена та не пошкоджена товарна упаковка; - збережено всі ярлики та заводське маркування; - Збережені споживчі якості товару; - повна комплектація; - відсутність будь-яких механічних ушкоджень; - Відсутність слідів використання. Повернення здійснюється транспортною компанією Нова Пошта Повернення коштів здійснюється переказом коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправлення протягом 72 годин з моменту отримання поверненого товару. Умови повернення товарів неналежної якості. У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, він може проінформувати Продавця за номером +380 (99) 444-23-00 та повідомити про бажання заміни чи повернення товару. Клієнт може використовувати такі права: - у разі виявлення недоліків товару, які неможливо виправити, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів. Клієнт повинен повідомити про отримання товару неналежної якості у перші 48 годин після отримання товару за телефоном, електронною поштою або месенджером (Viber, Telegram) за номером телефону +380 (99) 444-23-00. Повернення товару здійснюється транспортною компанією Нова Пошта Повернення коштів здійснюється переказом коштів на банківську картку Покупця протягом 72 годин після отримання та перевірки товару. Всі товари в нашому магазині підлягають обміну та поверненню!

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner